Tänastes Rootsi lehtedes kirjutatakse järjekordsest pseudo-teadussaavutusest. Londonis uuris üks mees välja, miks IKEA (eestlaste seas tuntud kui IGEA - samal põhjusel, miks Mazdast saab paljude suus Madzda) poed on sellised pikad ja tüütud labürindid nagu nad on: selleks, et sinna lõksu sattunud inimesed kohkem ostaksid! Teadus on ikka kõikvõimas ja üllatav... selles mõttes, et igast elementaarsest teadmisest on võimalik uurimus kokku kirjutada.
Mina vältisin neid poode jupp aega just sellepärest, et enne kaubariiulite juurde jõudmist tuleb läbida otsatu mööblinäitus. Siis avastasin nipi ja nüüd käin vähegi tuttavas IKEA poes tagurpidi. Lähen kassade juurest sisse, otsin üles, mis vaja, ja siis kassasse tagasi. Ei mingit pealesunnitud ekskursiooni :)
Sunday, 23 January 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment